Глумци

Лине – Александра Аристановић
Томас – Владимир Јовановић
Мајка – Маћеха – Горица Динуловић
Отац – Домар – Сорен Зоран Церовина
Суфлер – Валентина Величанин

Аутори и сарадници

Продукција: Краљевачко позориште

Режија: Дамјан Кецојевић
Превод: Марија Стојановић
Сценографкиња: Зорана Петров
Асистенткиња сценографкиње: Јелена Ђуровић
Костимограф: Стефан Савковић
Композитор: Владимир Пејковић
Дизајнерка светла: Бојана Лазић

Фотографије: Предраг Илић

Ријеч редитеља

Онда кад смо се изгубили је представа која говори о разводу.

Главни јунаци су брат и сестра који покушавају да спасу своју „срећну породицу“.

У том покушају да спасу нешто што се спасити не може, изгубе у једном тренутку и сами себе. Заправо изгубе своје детињство преузимајући одговорности и обавезе родитеља.

„Превелико је имати децу. Важно је бринути се о својој деци јер они то не могу сами.“
– Лоте Фаруп

Ауторка текста о свом комаду

Doživljavanje razvoda roditelja može imati snažan uticaj na to kako dete doživljava ljubav odraslih i imati posledice na njegove sopstvene izbore kasnije u životu.

Deca često uzvraćaju udarac i preuzimaju veoma neprikladnu ulogu da uvedu red u ovaj haos; borba koja bi ih mogla koštati sopstvenog identiteta.

Ovu priču o porodici koja ne može da se održi na okupu poželela sam da vam ispričam sa puno ljubavi i poštovanja prema svim porodicama koje prolaze kroz iste priče.

Lota Farup / rediteljka i dramska spisateljica iz Danske

Ријеч струке о комаду и представи

Радња представе „Онда кад смо се изгубили“ завршава се управо тамо где најчешће почиње психотерапијски рад са породицом.

Кроз представу се „одмотава клупко“ помажући да се расплете „чвор“ у који су деца често ухваћена.

Лоте Фаруп, очигледно добар познавалац породичне динамике, заинтересована за „глас“ детета у ситуацији фрагментираности породице, презентује концепте баланса и дисбаланса у партнерској релацији, идеализације, конфликта лојалности и тему тајни, те начин на који деца у коначној линији постају старатељи својим несрећним родитељима, носећи се са осећањима страха и неизвесности.

Редитељ и глумци врло сликовито и емотивно дочаравају публици причу у којој породица као безбедна база за све своје чланове губи своје првобитно значење, али нуде и могућност конструисања нове повести, како за родитеље, тако и за децу.

Бојана Димитријевић,
Психолог и системски породични психотерапеут