Глумци

Катaрина Марковић – Мирандолина
Вучић Перовић – Витез од Рипафратта
Лазар Драгојевић – Фабрицио
Горан Вујовић – Гроф ди Форлинпополи
Горан Славић – Маркиз ди Албафиорита
Лара Драговић – Дејанира
Јулија Милачић Петровић Његош – Ортензија

Аутори и сарадници

Продукција: Центар за културу Тиват

Режија: Татјана Мандић Ригонат

Директор продукције: Горан Божовић

Руководилац продукције: Војислав Војо Калуђеровић

Драмска и језичка адаптација текста, избор музике: Татјана Мандић Ригонат

Костимограф: Стефан Савковић

Сценографкиња: Весна Поповић

Композиторка: Ирена Драговић

Корографија: Славка Нелевић

Видео: Јелена Тврдишић

Дизајн светла: Радомир Стаменковић

Обрада Мандолина Валц – Елио Ригонат

Фотограф: Душко Миљанић

Ријеч редитеља

Мирандалина! Каква жена!

Крчмарица Мирандалина један је од најпознатијих женских ликова у историји позоришта. Она слави аутентичну снагу Женe, њену интелигенцију, мудрост, Ерос живота, креативност, жељу за независношћу и слободом. У њој исконска снага Женe налази свој узбудљив и духовит облик. Карло Голдони написао је комедију Крчмарица 1751. године, а први пут је изведена 1753. у Венецији. Мирандалина од тада живи на позоришним сценама, надмеће се са мушкарцима и Витезом Рипафратом – женомрсцем, бори се за достојанство, своје и свог пола. Она је феминисткиња из 18. века.

У мушким фантазијама она је ђаволица, Венера, Падрона, Блудница, Курва, Светица, Чаробница. Она је сирена која зачарава мушкарце и одузима им разум. Опасна жена. Без обзира да ли је замишљају као сирену или пин-ап, у било ком визуелном облику она је симбол самосвесне, бунтовне жене. У себи баштини искуство и тактике из разних времена којима су жене заводиле мушкарце и ратовале са њима у беспоштедној борби полова.

Каква је Мирандолина судбина у свету којим влада Мамон, новац и похлепа? Да ли су слобода и независност могући, или су само велике илузије? Шта је са љубављу? Каква је веза између љубави и новца, Ероса и Мамона? За Бодријара, уметност је чин завођења. Мирандалина ће нам испричати причу о себи, као уметница која у позоришту игра свој живот, конструише и деконструише наратив о жени која изнад свега цени сопствену Слободy.